Reklamationsbehandling

Denne side er forbeholdt VVS installatører og Grossister.

NEM OG ENKEL REKLAMATIONSBEHANDLING MED REDAN ONLINE REKLAMATIONSBLANKET
 
Online registrering af reklamation kan kun foretages af grossist.
Derfor skal du som VVS-Installatør henvende dig hos din grossist og i samarbejde med ham indsende reklamation.
 
Produktoplysninger til brug ved udfyldelse af reklamationsblanketten fremgår af fjernvarmeunittens typeskilt (se nedenstående foto eller tryk på linket Redan Typeskilt) og/eller anden mærkning på produkt.
 
Husk at angive firmanavn og adresse på VVS-Installatør på reklamationsblanketten og husk at angive hos hvilken grossist komponenten er indleveret. Husk også at angive jeres sagsnr. under Deres ref.
 
Efter indsendelse af online reklamationblanket returnerer Redan denne, påført et unikt returvarenr. (delivery note), som skal bruges ved fremtidige henvendelser vedr. den pågældende reklamation.
 
Produktet, vedhæftet returvarenr. (delivery note), skal indsendes til Redan indenfor maks. 15 dage.
 
Bemærk: Indsendelse af reklamationsblanketter fra privatbruger vil ikke blive behandlet. Privatbruger bedes henvende sig til aut. VVS-installatør
 
 
Tryk på nedenstående link for at åbne Redans reklamationsblanket - udfyld den og tryk på send og derefter kan du udskrive den eller gemme den på din PC.
 
Hvis du oplever problemer systemmæssigt med at sende blanketten, når du trykker på send, bedes du scanne blanketten og sende den til redanclaim@danfoss.com

Redan Reklamationsblanket

Redan Typeskilt


Nyheder

12 juli 2017
Generelle nyheder
Danfoss Redan A/S får nyt domicil
02 juni 2017
Generelle nyheder
Er du vores nye kollega?
18 maj 2017
Generelle nyheder
VVS17 var en succesrig oplevelse